;
1401/11/02 - 09:01

خدمات سفارشی وکیل باشی

خدمات سفارشی وکیل باشی چه هستند؟ در سامانه وکیل باشی از چه خدماتی می‌توان استفاده نمود؟

خدمات سفارشی وکیل باشی شامل چه مواردی است؟

به وکیل باشی خوش آمدید. شما می توانید در بزرگترین سامانه حقوقی ایران، درخواست خود برای دریافت خدمات مختلف حقوقی مانند تنظیم قرارداد، نگارش لایحه یا مشاوره حقوقی را به صورت سفارشی ثبت نمایید تا موضوع توسط بهترین وکلای متخصص در زمینه‌ ی موردنظر شما بررسی شود و خدمات حقوقی ضروری به شما ارائه گردد. با ما همراه باشید تا این خدمات را به شما معرفی کنیم.

تنظیم و نگارش قرارداد سفارشی:

داشتن یک وکیل متخصص در امور قراردادها برای تنظیم متن قراردادی مطمئن و استاندارد که تمامی جوانب حقوقی در آن رعایت شده باشد، اهمیت بسیار ویژه‌­ای برای افرادی دارد که روزانه معاملات مختلف را انجام می­‌دهند؛ اما از آنجایی که پیدا کردن وکیل متخصص ممکن است وقت و هزینه بسیار زیادی را از شما بگیرد، وکیل‌باشی امکانی را برایتان فراهم کرده تا به صورت آنلاین، قرارداد سفارشی و مخصوص به کار خود را تحت نظارت و با تنظیم توسط وکیل متخصص امور قراردادها دریافت نمایید.

ثبت درخواست سفارشی تنظیم قرارداد، تنها در کمتر از چند دقیقه، به شما این امکان را می­‌دهد تا به صورت مستقیم با وکیل مشورت کنید، بهترین عنوان قراردادی برای کار خود را انتخاب کنید و در کمتر از 48 ساعت کاری متن قرارداد تخصصی و شخصی‌سازی شده مدنظر خود را در دو قالب فایل ورد (word) و پی دی اف (pdf) دریافت نمایید.

 

تنظیم قرارداد سفارشی

 

وکیل کارت؛ دپارتمان حقوقی کسب و کار شما:

اگر قصد ندارید جزو 80 درصد کسب و کاری باشید که بعد از یک مدت کوتاه با شکست مواجه می­‌شوند و تمام سرمایه خود را از دست می­‌دهند، بهتر است از همان ابتدا یک دپارتمان تخصصی حقوقی برای خود داشته باشید تا نه تنها کسب و کار، بلکه زندگی شخصی شما را نیز از هر خطری محفوظ نگه دارد و در صورت بروز مشکل بتواند از حقوق شما دفاع کند.

وکیل‌باشی در کنار خدمات حقوقی آنلاین خود، یک دپارتمان تخصصی حقوقی متشکل از جمعی از وکلای پایه یک دادگستری متخصص در حیطه­ ی قراردادنویسی و کسب و کارها را به شما ارائه می­کند که همیشه و در همه حال همراه کسب و کار شما باشند و مسیر پیشرفت و حفظ سرمایه را برای شما هموار نمایند.

با داشتن این دپارتمان حقوقی که به وکیل کارت معروف است، شما علاوه بر مشاوره‌های تخصصی در رابطه با کسب و کار خود و پیدا کردن راه­‌حل برای مشکلات بالقوه­ای که ممکن است ایجاد شود، پکیج قراردادهای استخدامی و راهبردی الزامی یک کسب و کار و تمامی فرم­های ضروری کسب و کار را در اختیار خواهید داشت تا بدین صورت به مدیریت هرچه بهتر کسب و کار خود بپردازید. با داشتن این دپارتمان تخصصی، شما دیگر دغدغه­ی مشکلات حقوقی کسب و کار خود را نخواهید داشت؛ چون وکیل‌باشی حواسش به همه چیز هست.

 

وکیل کارت، تضمین حقوقی کسب و کار شما

 

تنظیم و نگارش لایحه سفارشی:

شمار زیاد پرونده‌­هایی که در داگاه­ها طرح شده اما به نتیجه نمی­ رسند و از همان ابتدای امر با شکست مواجه می­ شوند، نشان از عدم دسترسی افراد به وکیل متخصص جهت تنظیم فرم قضایی لازم برای طرح دعوا دارد؛ چراکه برای خیلی از افراد وقت و هزینه­ ی پیدا کردن وکیل متخصص بسیار گزاف شده و آخر سر خودشان دست به کار می­شوند، که این موضوع آن­ها را با مشکلات جدی در روند پرونده مواجه می­ کند.

وکیل باشی با کمک وکلای متخصص در زمینه­ های مختلف حقوقی و کیفری، امکانی را برای شما فراهم نموده تا بدون نیاز به جستجوی زیاد و صرف هزینه­ی گزاف برای داشتن وکیل، بتوانید به راحتی درخواست تنظیم فرم‌­ها و لوایح قضایی، خود را به وکیل بسپارید تا با توجه به شرایط و اوضاع و احوال پرونده شما، بهترین عناوین خواسته و دفاعیات را برای شما مکتوب نماید و شما بتوانید به راحتی از حقوق خود دفاع نمایید. تنظیم لوایح و فرم­ها به صورت سفارشی به شما این امکان را می­‌دهد تا از پشتیبانی وکیل در طی پرونده­‌ی خود به صورت کامل بهره‌­مند شوید.

 

تنظیم لایحه سفارشی

نحوه دریافت خدمات حقوقی سفارشی وکیل باشی به چه شکل است؟

شما می توانید تمامی خدمات سفارشی حقوقی وکیل‌باشی را به راحتی از قسمت جستجو پیدا کنید و درخواست خود را تنها در چند دقیقه ثبت نمایید تا کارشناسان ما کمتر از 24 ساعت کاری برای بررسی موضوع و ارجاع به وکیل متخصص در زمینه­‌ی مربوطه با شما تماس بگیرند.  در صورت بروز هرگونه مشکل یا نیاز به راهنمایی بیشتر، می‌توانید از طریق پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

 

title-bg

نظرات

پیام های کاربران را بخوانید

افزودن نظر

FAQ

پرسش های متداول

تماس
گفتگو

پشتیبانی و مشاوره وکیل باشی

ما در کوتاه‌ترین زمان پاسخگوی شما هستیم

صبور باشید ...

افزودن فایل