پرسش و پاسخ رایگان حقوقی

عنوان پرسش
و
متن پرسش را
وارد کنید

مسئله حقوقی خود را توضیح دهید.

متن ویس:

برای ضبط صدای سوال خود ، دکمه میکروفون را نگه دارید و پس از پایان آن را رها کنید.
با دکمه قرمز مربوط به حذف، می‌توانید صدای ضبط شده را پاک کنید و دوباره اقدام به ضبط کنید.
پس از درج سوال خود به صورت متنی یا صوتی ، جهت ارسال دکمه ثبت پرسش را بزنید .
پرسش به صورت ناشناس

دسته‌بندی چراغ

موضوع مدنظر خود را جستجو کنید.

title-bg

برترین‌های چراغ

وکیل تخصصی منتخب شما اینجاست.

برای مشاوره آنلاین، متخصص مدنظر خود را انتخاب نمایید و در صورت نیاز و با ارسال مدارک، راه‌حل موضوع خود را پیدا کنید!

مشاهده همه
avatar

وکیل قاسمی

وکیل پایه یک

4/5 star

بسم الله الرحمن الرحیم مرتضی قاسمی وکیل پایه یک دادگستری عضو رسمی کانون وکلای خراسان مشاوره مدنی و جزایی وکالت امور حقوقی، کیفری، خانواده

avatar

نوید فتح الهی

کارشناس ارشد حقوق

4/5 star

وکیل پایه یک دادگستری -دارای مدرک معتبر زبان انگلیسی English language proficiency test (EPT) -مولف و مدرس دانشگاه -دانشجوی دکتری تخصصی حقوق -وکیل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بروجرد -وکیل کانون بازنشستگان آموزش و پرورش شهرستان بروجرد و اشترینان -وکیل کانون بازنشستگان نیروهای مسلح جمهوری اسلامی شهرستان بروجرد -رئیس کمیته حقوقی هیئت شنا شهرستان بروجرد -وکیل سامانه زاگرینو -وکیل صفحه اینستاگرام صدای بروجرد مشاوره تخصصی در دعاوی حقوقی

avatar

محمد بابایی فیشانی

کارشناس ارشد حقوق

4/5 star

کارشناس ارشد حقوق بیش از 5000 مشاوره اعم از خانواده-(طلاق /نفقه/اجرت المثل/مهریه نفقه فرزند /اثبات عسروحرج زوجه)مشاوره ملکی و قراردادها و مشارکت در ساخت و(تخلیه /خلع ید /تصرف عدوانی و...)مشاوره کمیسیون ماده 100 -تخلفات ساختمانیضابط قضایی دادگستریکارشناس حقوقی برتر سایت وکیلوند در سال ۱۴۰۰ (موفقیت در مسائل حقوقی و کیفری فقط به کشف نقاط کور داستان امکان پذیر است )اعلام نیاز از حقوقی صداوسیما تهران بعنوان کارشناس حقوقی و نماینده حقوقی و وکیل صدا وسیما .نکات کلیدی در قراردادها و نکاتی را باید در قرارداد دقت کنیدتنظیم شکواییه ودادخواست ونیز وکالت در طلاق.عضو انجمن علمی آیین دادرسی مدنی ایرانکاربران محترم بهترین نتیجه ، تماس تلفنی میباشد با تایپ کردن چند کلمه نتیجه دلخواه بدست نمی آید.

avatar

مهدی نریمانی

وکیل پایه یک

4/5 star

وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی

avatar

نگین پورغلام

وکیل پایه یک

4/5 star

وکیل پایه یک دادگستری از کانون وکلای دادگستری استان فارس با شماره پروانه ۳۷۶۸ فارغ التحصیل در مقطع کارشناسی از دانشگاه تهران فارغ التحصیل در مقطع کارشناسی ارشد از دانشگاه شیراز

avatar

رضا مهربانی

وکیل پایه یک

4/5 star

رضا مهربانی وکیل پایه یک دادگستری کارشناس ارشدحقوق خصوصی مدرس کتب حقوقی و مشاور آزمون های حقوقی

avatar

محمد بلال امرغان

دکترای حقوق

0/5 star

avatar

دانیال تمیزالنیا

کارشناس ارشد حقوق

0/5 star

فوق لیسانس حقوق ثبت اسناد و املاک , مدیرعامل موسسه حقوقی_مهاجرتی آریا دادفر ایرانیان ,عضو سامانه جامع داوری , مشاور حقوقی بنیاد وکلا,عضو افتخاری کانون قراردادنویسان ایران

title-bg

آخرین پرسش ها

آخرین پرسش ‌های مطرح شده

right-arrow left-arrow

سامانه پرسش و پاسخ حقوقی رایگان چراغ

حتماً برای شما نیز پیش آمده است که سوال حقوقی خاصی در ذهنتان شکل گرفته و شما به دنبال پاسخ فوری به پرسش حقوقی خود بوده اما موفق نشده‌اید جوابی برای سوال خود پیدا کنید. یا اینکه به دلایل گوناگون نظیر نبود وکلای متخصص در محدوده زندگی خود، از امکان مشاوره حقوقی رایگان و همچنین سوال از وکیل آنلاین رایگان محروم مانده‌اید.

سامانه چراغ در واقع یک انجمن پرسش و پاسخ حقوقی رایگان و آنلاین است که به کاربران اجازه می‌دهد به صورت رایگان سوالات حقوقی خود را مطرح کرده و به آن‌ها پاسخ‌های حقوقی ارائه دهد. این سامانه به عنوان یک پل ارتباطی بین افرادی که به اطلاعات حقوقی رایگان نیاز دارند و افرادی که دارای دانش حقوقی هستند عمل می‌کنند. کاربران می‌توانند سوالات مربوط به حقوق مدنی، حقوق کار، حقوق خانواده، حقوق ملکی، حقوق تجارت و سایر حوزه‌های حقوقی را مطرح کنند و از پاسخ‌های حقوقی رایگانی که توسط وکلای پایه یک دادگستری، کارآموزان وکالت و مشاوران حقوقی متخصص ارائه می‌شود، بهره‌برداری کنند. سامانه چراغ به عنوان انجمن پرسش و پاسخ حقوقی رایگان برای افزایش دسترسی عموم به اطلاعات حقوقی و ارتقای آگاهی حقوقی افراد تأسیس می‌شوند و در خدمت پاسخ‌گویی سوالات حقوقی می‌باشد. در سامانه چراغ، شما می‌توانید سوال از وکیل آنلاین رایگان پرسیده و پاسخ حقوقی مناسب خود را دریافت دارید.

سامانه وکیل‌باشی این امکان را برای شما به وجود آورده است که بتوانید با ثبت پرسش حقوقی از وکیل دادگستری، سوال مورد نظر را پرسیده و پاسخ فوری و رایگان دریافت کنید. در سامانه چراغ وکیل‌باشی که یک مرجع پرسش و پاسخ حقوقی 24 ساعته رایگان است، شما می‌توانید به راحتی مشاوره حقوقی آنلاین از وکلای متخصص در زمینه مشکل خود داشته باشید و بهترین و درست ترین گام را جهت ادامه اقدامات قانونی خود بردارید.

در این سامانه، پرسش و پاسخ حقوقی رایگان و فوری صورت می‌گیرد و شما این امکان را خواهید داشت که مشاوره آنلاین با وکیل دادگستری دریافت کرده و پاسخ سوالات حقوقی خود را از متخصص مربوطه بگیرید. همچنین پرسش و پاسخ کیفری رایگان نیز یکی دیگر از مزایای سامانه چراغ وکیل‌باشی است که در آن امکان پاسخ گویی توسط وکلای متخصص امور کیفری را دارد.

با ثبت پرسش حقوقی وهمچنین پرسش و پاسخ کیفری رایگان درج سوال از وکیل، متخصصین و مشاوران حرفه ای و با تجربه به شما پاسخ داده و به صورت 24 ساعته و تضمینی در خصوص حل مشکل حقوقیتان، شما را راهنمایی خواهند کرد.

بنابراین چنانچه به دنبال پرسش و پاسخ حقوقی با وکیل پایه یک دادگستری در امور حقوقی یا کیفری نظیر پرسش و پاسخ حقوقی ارث، پرسش و پاسخ حقوقی خانواده، پرسش و پاسخ حقوقی بیمه، پرسش و پاسخ املاک، پرسش و پاسخ جرایم و حقوق کیفری، پرسش و پاسخ حقوقی مهریه، پرسش و پاسخ حقوقی رایگان طلاق، پرسش و پاسخ حقوقی مربوط به کار و استخدام و یا دیگر زمینه ها بودید، می‌توانید از سامانه چراغ وکیل‌باشی، پاسخ حقوقی رایگان به پرسش حقوقی خود را دریافت نمایید؛ بنابراین از این به بعد سوال و جواب حقوقی رایگان خود را به وکلای تیم وکیل‌باشی بسپارید.

به صورت خلاصه، خدمات مجموعه ما به عنوان سامانه سوالات حقوقی، عبارت است از:

  • پرسش و پاسخ کیفری رایگان
  • سوال و جواب حقوقی و کیفری
  • پرسش و پاسخ حقوقی
  • پرسش و پاسخ حقوقی رایگان
  • سوال از وکیل آنلاین رایگان
  • پرسش و پاسخ از وکیل رایگان
  • سوال از وکیل رایگان
  • سوال حقوقی و سوال کیفری

سامانه چراغ؛ جایی برای سوالات حقوقی رایگان

let userId = ''