;
1401/09/24 - 12:01

خدمات آنلاین وکیل باشی

خدمات حقوقی آنلاین وکیل باشی شامل چه مواردی است؟ نحوه دریافت خدمات آنلاین وکیل‌باشی چگونه است؟

نمونه فرم های قرارداد آنلاین:

قبل از انجام هر توافقی لازم است قالب مشخصی را برای آن تعیین نمایید تا در آینده مشکلی برای شما به وجود نیاید و از بروز اختلافات احتمالی جلوگیری نمایید. راحت ترین راه برای حل این موضوع تهیه و تنظیم فرم قرارداد استانداردی است که حداقل حقوق و تعهدات لازم برای انجام کار موردنظر شما را در بر گیرد.

اما از آنجایی که این کار نیاز به دانش تخصصی و حقوقی دارد و ممکن است برای شما چالش محسوب شود، ما نمونه فرم های قراردادی در رابطه موضوعات مختلف، را به کمک وکلای متخصص در امور قراردادها تنظیم کرده ایم و در دسته بندی های کاربردی مختلف قرار داده ایم تا شما بتوانید به راحتی متن قرارداد مدنظر خود را در قالب ورد (word) و پی دی اف (pdf) دانلود نموده و از آن استفاده نمایید.


فرم قرارداد آنلاین

 

نمونه فرم های قضایی آنلاین (دادخواست، شکواییه، اظهارنامه و استشهادیه):

شما پیش از هر اقدام قضایی، برای حصول اطمینان خاطر از اینکه روند رسیدگی به موضوع با مشکلی مواجه نمی‌­شود، بایستی فرم قضایی استانداردی را تهیه نمایید که یا مانند فرم دادخواست و فرم شکواییه قرار است برای شروع یک دعوای حقوقی و کیفری استفاده شود، یا مانند فرم استشهادیه به عنوان دلیل ضمیمه پرونده شود یا آنکه مانند فرم اظهارنامه برای ابلاغ به مخاطب استفاده شود.

اما از آنجایی که تنظیم یک فرم قضایی به تخصص حقوقی نیاز دارد، بهتر است نگارش آن به فرد متخصص سپرده شود. برای همین نیز ما در وکیل باشی از وکلای متخصص پایه یک دادگستری کمک گرفته ایم و نمونه فرم های قضایی آماده ، را در دسته بندی های کاربردی مختلف و در دو قالب ورد (word) و پی دی اف (pdf) برای شما قرار داده ایم تا بتوانید با تهیه نمونه فرم موردنظر، به راحتی و با اطمینان خاطر اقدام قضایی خود را انجام دهید.


فرم های قضایی آماده

 

 آموزش تصویری:

داشتن اطلاعات حقوقی کافی قبل از هرگونه اقدام قضایی یا طرح دعوا، امری بسیار ضروری است تا روند پیگیری سرعت یابد و نتیجه موفقیت ­آمیز حاصل گردد.

اما همه افراد به راحتی امکان دسترسی به وکیل متخصص برای دریافت راهنمایی و مشاوره را ندارند؛ درحالیکه این یک نیاز ضروری محسوب می شود. به همین دلیل نیز ما از وکلا و مشاورین متخصص در زمینه های حقوقی و کیفری کمک گرفتیم تا فایل های آموزشی کاربردی ، را برای شما تهیه نماییم که بتوانید به راحتی از آن به عنوان یک مشاور حقوقی آنلاین و در هر لحظه که موردنیاز بود استفاده نمایید.


آموزش های حقوقی به صورت تصویری

 

 نحوه دریافت خدمات حقوقی آنلاین وکیل باشی به چه شکل است؟

شما می توانید تمامی خدمات آنلاین حقوقی وکیل باشی را به راحتی از قسمت جستجو پیدا کنید و از میان محصولات و خدمات متنوع و مختلف، مورد مربوط به موضوع خود را انتخاب کرده و خریداری نمایید. تمامی محصولات و خدمات وکیل‌باشی پس از خرید در پنل کاربری شما قرار گرفته و با کاربری بسیار ساده قابل دانلود و استفاده می باشند.  در صورت بروز هرگونه مشکل و یا نیاز به راهنمایی بیشتر، از طریق پشتیبانی ، با ما در ارتباط باشید.

 

 

title-bg

نظرات

پیام های کاربران را بخوانید

افزودن نظر

FAQ

پرسش های متداول

تماس
گفتگو

پشتیبانی و مشاوره وکیل باشی

ما در کوتاه‌ترین زمان پاسخگوی شما هستیم

صبور باشید ...

افزودن فایل