advertising-banner-one advertising-banner-two
avatar

محسن

آخرین ویرایش در تاریخ 1402/09/24 - 18:31 می باشد

1 پاسخ answers-count

مزاحمت و تهمت

سلام وقت بخیر
- من در ملک و محل مسکونی خودم ( ملک به صورت ویلایی است ) اقدام به راه اندازی یک کارگاه کوچک کردم با ماشین آلات کوچک کردم . یکی از همسایه قبل از راه اندازی کارگاه شروع به بزرگ نمایی در مورد کارگاه و اینکه من ایجاد سر و صدا و مزاحمت می کنم کرد . این همسایه شروع به تحریک به دعوا و درگیری کرد و با استناد به نوسان برق و ایجاد صدای ناهنجار و عناوین دیگر پشت سر بنده هر آنچه دلش می خواست گفت . این در حالی بود که من هنوز شروع به کار نکرده بودم .
- بعد از راه اندازی کارگاه مشخص شد که نه برق و صدا هیچگونه مزاحمتی برای ایشان ایجاد نمی کند و حتی یکی از معتمدین محل بعلاوه 2 مامور اداره برق در محل در خانه ایشان حضور پیدا کرد و کذب و دروغ بودن تمام صحبت های این فرد مشخص شد .
-متاسفانه ایشان هنوز و بی جهت تمایل به ایجاد ناهنجاری و شروع یک وجهه جدید از ماجرا را دارند .
دشمنی این فرد برای من مشخص شده است و این فرد با عموی من که قبلا از او شکایت کرده ام ارتباط داشته است .
1- آیا من می توانم از ایشان شکایت کنم و موارد قبلی را ذیل تهمت و افترا و مزاحمت به دادگاه ارائه نمایم ؟
2- آیا من میتوانم در این شکایت جبران خسارت و ضرر و زیان نمایم ؟
با تشکر

avatar

حمید محمدی

آخرین ویرایش در تاریخ 1402/09/02 - 18:35 می باشد

0 پاسخ answers-count

عناوین شکایت

avatar

حمید محمدی

آخرین ویرایش در تاریخ 1402/08/16 - 13:52 می باشد

2 پاسخ answers-count

شکایت از رئیس بیمارستان

با سلام بنده در تاریخ ۱۴۰۱/۱۰/۰۱ با خانمی آشنا شدم که همکارم داخل بیمارستان بود که بنده یک ماه بعد از ایشون خواستگاری کردم به همراه خانواده ام اما دقیقا ۱ماه بعد ریاست بیمارستان با توجه به اینکه بنا به دلایلی از بنده خوششون نمیومد نامه ای رو به حراست زدن تحت عنوان اینکه با توجه به گزارش پرسنل اورژانس مبنی برا اینکه آقای الف با خانم ب روابط خارج از عرف و نامتعارف داشته ضمن رسیدگی به موضوع تذکر اخلاقی داده شود
این عین متن نامه هست و موجوده اما چیزی که مهمه بعد اون نامه چون کسی اطلاع نداشت زندگیمون به مشکل خورده و حتی اون خانم استعفا داد و رفت و منم مجبورم برم و اینم بگم چند نفر از بیمارستان من جمله معاون و حراست هم مطلع موضوع بودند اما الان واقعا شرایط بدی دارم میخوام بدونم میتونم شکایت کنم چون از لحاظ مادی و هم معنوی متضرر شدم

avatar

الهه رنجبران

آخرین ویرایش در تاریخ 1402/07/26 - 07:21 می باشد

1 پاسخ answers-count

شهادت

avatar

azizi

آخرین ویرایش در تاریخ 1402/02/11 - 17:05 می باشد

2 پاسخ answers-count
حل شده solved

نشر اکاذیب و افترا همکار

با سلام یکی از کارمندان اداره ما نامه ای حاوی مطالب کذب و دروغ علیه یکی از مقامات رسمی نوشته است که من اتفاقا در کشوی او آن را پیدا کردم و وقتی به او نشان دادم گفت که او فقط نامه را نوشته و بعد پشیمان شده و به هیچ مرجعی ارسال نکرده است حال با این اوصاف این فرد مرتب جرم نشر اکاذیب شده است؟

avatar

علی جوانمرد

آخرین ویرایش در تاریخ 1402/01/20 - 15:38 می باشد

4 پاسخ answers-count
حل شده solved

افترا

با سلام بنده در مقام احقاق حق و رفع ظلم از خود علیه همسایه ام شکایتی را تنظیم کردم ولی متاسفانه اتهام انتسابی اثبات نشد و قاضی قرار منع تعقیب صادر کرد حالا همسایه ام گفته می خواهد از من به عنوان مفتری شکایت کند آیا چنین چیزی ممکن است چون من اصلا قصد بدی نداشتم و فقط می خواستم به حق خود برسم؟

avatar

Javad_F

آخرین ویرایش در تاریخ 1402/01/16 - 14:58 می باشد

3 پاسخ answers-count
حل شده solved

افترا

با سلام متاسفانه ما همسایه ای داریم که مدام برای ما ایجاد مزاحمت می کند و مدام دنبال این است که دعوایی درست کند حالا هم به منظور اذیت و آزار من بدون دلیل رفته ازم شکایت کرده و مطالب کذب و دروغی را به من نسبت داده است و در آخر هم نتوانست اتهام انتسابی را ثابت کند آیا بنده می‌توانم از او به عنوان مفتری شکایت کنم؟

avatar

فرخ پور

آخرین ویرایش در تاریخ 1402/01/10 - 10:10 می باشد

3 پاسخ answers-count
حل شده solved

افترا بستن

با سلام ٢ سال می‌شود که ازدواج کرده ام در این مدت مدام شوهرم من را اذیت می‌کند و می گوید که باکره نبوده ام جدیدا علیه من شکایت فریب در ازدواج به جهت عدم بکارت مطرح کرده و آبروی من را برده است آیا می تونم علیه او به لحاظ اینکه به من عدم بکارت منتسب کرده شکایت افترا مطرح کنم؟

avatar

بهادر توکلی

آخرین ویرایش در تاریخ 1402/01/08 - 11:45 می باشد

3 پاسخ answers-count
حل شده solved

نشر موضوع کذب و شایعه

با سلام من دوستی دارم که از روی بی تجربگی و جهالت علیه یکی از مقامات رسمی گزارش های خلاف واقعی را منتشر کرده است و آن مقام از او شکایت کرده خيلي براش نگرانم ایشان مرتکب چه جرمی شده است و آیا قابل گذشت است و میتونیم تلاش کنیم تا رضایت بگیریم پرونده مختومه بشود؟

avatar

Zohre kh

آخرین ویرایش در تاریخ 1402/01/07 - 15:10 می باشد

4 پاسخ answers-count
حل شده solved

نشر اکاذیب

سلام من دانشجوی ترم دوم هستم یکی از هم کلاسی های من در دانشگاه گزارشهای بی اساس و خلاف واقعیت را به صورت شفاهی به قصد تشویش اذهان عمومی منتشر کرده است آیا عمل او مشمول جرم نشر اکاذیب است یا خیر؟

title-bg

برترین‌های چراغ

وکیل تخصصی منتخب شما اینجاست.

برای مشاوره آنلاین، متخصص مدنظر خود را انتخاب نمایید و در صورت نیاز و با ارسال مدارک، راه‌حل موضوع خود را پیدا کنید!

مشاهده همه
avatar

وکیل قاسمی

وکیل پایه یک

4/5 star

بسم الله الرحمن الرحیم مرتضی قاسمی وکیل پایه یک دادگستری عضو رسمی کانون وکلای خراسان مشاوره مدنی و جزایی وکالت امور حقوقی، کیفری، خانواده

avatar

نوید فتح الهی

کارشناس ارشد حقوق

4/5 star

وکیل پایه یک دادگستری -دارای مدرک معتبر زبان انگلیسی English language proficiency test (EPT) -مولف و مدرس دانشگاه -دانشجوی دکتری تخصصی حقوق -وکیل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بروجرد -وکیل کانون بازنشستگان آموزش و پرورش شهرستان بروجرد و اشترینان -وکیل کانون بازنشستگان نیروهای مسلح جمهوری اسلامی شهرستان بروجرد -رئیس کمیته حقوقی هیئت شنا شهرستان بروجرد -وکیل سامانه زاگرینو -وکیل صفحه اینستاگرام صدای بروجرد مشاوره تخصصی در دعاوی حقوقی

avatar

امیررضا زارعی

وکیل پایه یک

4/5 star

avatar

محمد بابایی فیشانی

کارشناس ارشد حقوق

4/5 star

کارشناس ارشد حقوق بیش از 5000 مشاوره اعم از خانواده-(طلاق /نفقه/اجرت المثل/مهریه نفقه فرزند /اثبات عسروحرج زوجه)مشاوره ملکی و قراردادها و مشارکت در ساخت و(تخلیه /خلع ید /تصرف عدوانی و...)مشاوره کمیسیون ماده 100 -تخلفات ساختمانیضابط قضایی دادگستریکارشناس حقوقی برتر سایت وکیلوند در سال ۱۴۰۰ (موفقیت در مسائل حقوقی و کیفری فقط به کشف نقاط کور داستان امکان پذیر است )اعلام نیاز از حقوقی صداوسیما تهران بعنوان کارشناس حقوقی و نماینده حقوقی و وکیل صدا وسیما .نکات کلیدی در قراردادها و نکاتی را باید در قرارداد دقت کنیدتنظیم شکواییه ودادخواست ونیز وکالت در طلاق.عضو انجمن علمی آیین دادرسی مدنی ایرانکاربران محترم بهترین نتیجه ، تماس تلفنی میباشد با تایپ کردن چند کلمه نتیجه دلخواه بدست نمی آید.

avatar

مهدی نریمانی

وکیل پایه یک

4/5 star

وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی

avatar

نگین پورغلام

وکیل پایه یک

4/5 star

وکیل پایه یک دادگستری از کانون وکلای دادگستری استان فارس با شماره پروانه ۳۷۶۸ فارغ التحصیل در مقطع کارشناسی از دانشگاه تهران فارغ التحصیل در مقطع کارشناسی ارشد از دانشگاه شیراز

avatar

رضا مهربانی

وکیل پایه یک

4/5 star

رضا مهربانی وکیل پایه یک دادگستری کارشناس ارشدحقوق خصوصی مدرس کتب حقوقی و مشاور آزمون های حقوقی

avatar

سید مهدی رحیم زاده

وکیل پایه یک

0/5 star

۱. مقطع دکتری در رشته حقوق جزا و جرم‌شناسی ۲. رئیس سابق اداره حقوقی سازمان جهاد کشاورزی ۳. با سابقه سه سال تدریس دانشگاهی ۴. مشاور حقوقی شرکت‌های صنعتی