;

موارد مرتبط


1402/04/07 - 11:00

پلتفرم حقوقی وکیل باشی در نمایشگاه الکامپ

مجموعه وکیل‌باشی این افتخار را دارد که به عنوان سامانه هوشمند و الکترونیکی حقوقی، در نمایشگاه الکامپ میزبان حضور گرم علاقه‌مندان باشد.

حضور در نمایشگاه الکامپ برای کسب و کارهای فعال در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات بسیار مهم است. چرا که این نمایشگاه فرصتی عالی است تا صاحبین کسب و کار بتوانند محصولات و خدمات خود را به نمایش گذاشته و با مخاطبان و مشتریان بیشتری در تماس باشند. سامانه جامع حقوقی وکیل‌باشی نیز این افتخار را دارد که با رونمایی از اولین سیستم چت هوشمند حقوقی در ایران، در نمایشگاه الکامپ حضور یابد.

نمایشگاه الکامپ چیست؟

نمایشگاه الکامپ مخفف عبارت "نمایشگاه الکترونیک، کامپیوتر، تجارت الکترونیک و نرم‌افزار" بوده و یکی از بزرگترین نمایشگاه‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات در ایران محسوب می‌شود. این نمایشگاه سالانه در تهران برگزار شده و شرکت‌کنندگان از داخل و خارج از کشور در آن حضور دارند.

در این نمایشگاه شرکت‌ها و استارت‌آپ‌های مختلفی از جمله شرکت‌های تولیدکننده نرم‌افزار، تجهیزات الکترونیکی، سخت‌افزارهای کامپیوتری، شبکه و اینترنت، ارتباطات موبایل و ... جدیدترین محصولات و خدمات خود را به نمایش گذاشته و به علاقه‌مندان و مشتریان ارائه می‌دهند.

آدرس نمایشگاه الکامپ:

محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی در شمال تهران، بزرگراه چمران واقع شده‌است در واقع، نمایشگاه بین‌المللی تهران دارای سه درِ ورودی است که دو درِ جنوبی و جنوب‌غربی از سمت خیابان سئول است و درِ شمالی نیز از بزرگراه چمران می‌باشد.

تاریخ و ساعت بازدید نمایشگاه الکامپ:

تاریخ شروع بیست و ششمین دوره نمایشگاه الکامپ از تاریخ 4 لغایت پنجشنبه 8 تیرماه 1402 از ساعت 8 صبح تا 15 عصر آماده حضور بازدیدکنندگان می‌باشد.

حضور وکیل باشی در بیست و ششمین دوره نمایشگاه الکامپ:

 مجموعه حقوقی وکیل‌باشی تلاش کرده است که با استفاده از جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا، سیستم چت هوشمند حقوقی خود را مبتنی بر هوش مصنوعی راه‌اندازی کند. این سیستم گفتگوی هوشمند آنلاین با استفاده از اطلاعات حقوقی بومی سازی شده، آماده پاسخگویی به سوالات کاربران می‌باشد.

البته لازم به ذکر است که در حال حاضر، نسخه بتای این تکنولوژی در حوزه قراردادهای کسب وکار در دسترس افراد است و ظرف 3 ماه آینده، در تمام زمینه‌های حقوقی و کیفری در اختیار کاربران گرامی قرار خواهد گرفت.

وکیل باشی در نمایشگاه الکامپ

از مزایای استفاده از این سرویس گفتگوی هوشمند، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

۱- با استفاده از امکان گفتگو با هوش مصنوعی کاربران می‌توانند به راحتی به اطلاعات مربوط به موضوعات خود در زمینه‌های مختلف حقوقی و کیفری دسترسی پیدا کنند.

۲- امکان چت و گفتگو با هوش مصنوعی سبب می‌شود تا کاربران بتوانند به بهترین راه‌حل مشکل خود دست یابند.

۳- هوش مصنوعی به کار برده شده در وکیل‌باشی، در نهایت با پیشنهاد بهترین خدمات در دسترس، تلاش می‌کند نتیجه‌ی مطلوب را برای کاربر فراهم آورد.

 

پلتفرم حقوقی جامع وکیل‌باشی، در بیست و ششمین دوره نمایشگاه بین‌المللی الکامپ از ۴ تا 8 تیرماه ۱۴۰۲ هر روز از ساعت ۸ تا ۱۵ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران، سالن ۷، غرفه 334 آماده بازدید علاقه‌مندان است.

 

title-bg

نظرات

پیام های کاربران را بخوانید

افزودن نظر
avatar

اسدالله نام اور سروستانی

right-arrow left-arrow

FAQ

پرسش های متداول