;
1402/03/30 - 17:49

نکاتی مهم برای تنظیم قرارداد طراحی سایت و اپلیکیشن به انگلیسی

در این مقاله قصد داریم نکاتی مهم برای تنظیم قرارداد طراحی سایت و اپلیکیشن به انگلیسی بپردازیم:

این روز ها نیاز به نوشتن قرارداد برای تمامی کسب و کار ها به شدت احساس می شود و کاربران پیش از اقدام به هر عملی، در ابتدا سعی می کنند که کار خود را با نوشتن یک قرارداد درست و حسابی، اطمینان ببخشند و راه را برای هر گونه مشکل حقوقی ببندند. یکی از قراردادهایی که این روزها بسیار رواج یافته و مورد استفاده ی کاربران گوناگون قرار گرفته است، قرارداد طراحی سایت و اپلیکیشن است و که نمونه متن قرارداد آن را می توان مورد استفاده قرار داد. باید گفت که نمونه متن قرارداد طراحی سایت و اپلیکیشن از آن نوع قرارداد هایی است که رواج آن به این سبب است که طرفین این قرارداد هیچ الزامی برای حضور در یک مکان خاص ندارند. در این مدل از قراردادها، هر کاربری می تواند به شیوه ای بسیار ساده، از شرایط مندرج از آن برای کسب سودهای قابل توجهی در بازار جهانی استفاده کند.

همان طور که می دانید این روزها عده ی زیادی علاقه مند به طراحی سایت و اپلیکیشن موبایلی دارند و در این زمینه نیز تبحر قابل توجهی دارند. این موضوع با پیشرفت سریع علم و تکنولوژی های روز ، بیشتر و بیشتر مورد توجه قرارمی گیرد. افرادی که علاقه مندند تا در این حوزه فعالیت داشته باشند و از آن کسب درآمد کنند می توانند به راحتی با یک نمونه متن قرارداد طراحی سایت و اپلیکیشن ، نه تنها در ایران، بلکه در بازارهای جهانی فعالیت داشته باشند و از این طریق با خیال راحت درباره ی امور حقوقی این ماجرا، برای خود کسب درآمد کنند. اما عده ای از کاربران چالش های بخصوصی دارند که گاهی ممکن است به عنوان یک مشکل برای کسب درآمد ، آن ها را درگیر خود کند؛ یکی از آن ها این است که آن ها نمی دانند که چگونه باید اقدام به تهیه و تنظیم قرارداد انگلیسی نمایند.

تنظیم نمونه متن قرارداد طراحی سایت و اپلیکیشن به زبان انگلیسی توسط افراد با تجربه

مسئله ها و نکته های حقوقی چه در سطح داخلی باشد و چه در سطح بین المللی، باید به وسیله ی افراد متخصص و با تجربه مورد بررسی قرار بگیرد. از این رو می توان نتیجه گرفت که کاربران شخصی که در این زمینه ها آگاهی لازم را ندارند و از تجربه ی کافی نیز برخوردار نیستند، نمی توانند اقدام به ارزیابی این گونه مسایل نمایند. افراد و کاربران غیر متخصص در امور حقوقی ، برای این که بتوانند قراردادی با کیفیت و مناسب را برای خود در نظر بگیرند، قطعا باید از امکاناتی که در این زمینه وجود دارد، بهره بگیرند.

نمونه متن قرارداد طراحی سایت و اپلیکیشن به انگلیسی ، در بر دارنده ی نکته های قابل توجهی است که باید حتما مد نظر قرار بگیرد. در ابتدا باید حتما مسایل حقوقی بین المللی را در نظر گرفت و امور مربوط به آن را به خوبی مد نظر قرار داد. دومین نکته ی مهمی که باید به آن دقت کرد ، این است که باید نکته های مرتبط با ساختار زبان انگلیسی و توجه به کلمه ها و اصطلاحات صحیح حقوقی را به خوبی مد نظر قرار بدهند. در ادامه ی این نوشتار، قرار است که تمامی نکته های مرتبط با این نمونه متن قرارداد طراحی سایت و اپلیکیشن به انگلیسی ، را برای شما بسط دهیم و توضیحات لازم را در این خصوص ارائه نماییم. این مطلب می تواند برای کاربرانی که قصد تنظیم چنین قراردادی دارند، بیار کارگشا باشد و راهنمایی های لازم را در این خصوص برای آن ها ارائه دهد.

قرارداد طراحی سایت Web Design Contract

بسیاری از افراد در این خیال باطل که تنظیم قرارداد طراحی سایت و اپلیکیشن ، کاری ساده و پیش پا افتاده است، مشکلات حقوقی زیادی را تجربه می کنند. ما این جاییم تا به شما توضیح دهی که یک نمونه متن قرارداد طراحی سایت، ریزه کاری های حقوقی مربوط به خود را دارد و تنظیم آن کار هر کسی نیست. این روزها ، در بسیاری از اوقات، رعایت نکردن استانداردها و نکتهاهای مرتبط با این گونه قراردادهای حساس، منجر به این شده است که افراد آسیب های جبران ناپذیری را چه از لحاظ مالی و چه به لحاظ معنوی و حقوقی تجربه کنند. یکی از دلایل حساسیت بسیار بالای کارهای مرتبط با طراحی سایت و اپلیکیشن این است که این کار، از جنبه ی کیفی ، جزییات بسیار مهمی دارد که باید به آن ها توجه کرد.

اگر شما هم در این زمینه تجربه هایی داشته باشید، می توانید دریابید که در بسیاری از اوقات، سلیقه بودن فرآیند این کار، می تواند نتیجه ی نهایی پروژه را تحت تاثیر قرار دهد. این کار ممکن است که در بسیار از اوقات در نظر برخی از کاربران مناسب نباشد. طراحی سایت و اپلیکیشن اصول و قواعد خاص خود را دارد اما تعداد بسیار زیادی از این گونه کارها، توسط کارفرما، از جنبه ی کیفی و چشمی مورد ارزیابی قرار می گیرد. این مطالب سبب می شود که درصد بالایی از نمونه متن قرارداد طراحی سایت و اپلیکیشن به انگلیسی ، با چالش های زیادی مواجه شود؛ از این رو به شما توصیه می‌کنیم از طریق مشاوره حقوقی، از راهنمایی وکلای متخصص تیم وکیل‌باشی بهره مند شوید.

 

مشاوره حقوقی

خدمات مشاوره تنظیم قرارداد به انگلیسی برای قرارداد طراحی سایت و اپلیکیشن

باید بدانید که خدمات حقوقی که در زمینه ی تنظیم قرارداد سایت و اپلیکیشن به انگلیسی وجود دارد، یکی از بهترین موهبت هایی است که زندگی در عصر مدرن ما را از آن بهره مند ساخته است. استفاده از این گونه خدمات می تواند قرارداد شما را با کیفیت بالایی همراه کند. همچنین استفاده از این گونه قراردادها می تواند قرارداد شما را با استانداردهای لازم بین المللی نزدیک کند. یک وکیل پایه یک دادگستری می تواند با اطلاعاتی که از قوانین حقوقی داخلیی و بین المللی در اختیار دارد، شرایط مناسبی را برای انعقاد یک قرارداد مطلوب پیش پای شما قرار دهد. یک متخصص حقوقی می تواند به شما کمک کند که بند به بند قراردادتان با به راحتی تفسیر نمایید و پیش از امضای آن، همه ی نکته های مرتبط با آن را با چشم باز دریابید و اطلاعات و آگاهی های لازم را در این باره کسب نمایید.
خبر خوب این که مشاوران ما در سامانه ی حقوقی وکیل باشی، خدمات حقوقی ارائه می کنند و می توانند شما را برای تنظیم هر قراردادی، از جمله قرارداد طراحی سایت و اپلیکیشن یاری کنند. شما می توانید با بررسی نمونه متن قرارداد طراحی سایت و اپلیکیشن آن هم در کوتاه ترین زمان، بهترین نتیجه را کسب کنید. شما همچنین می توانید با بررسی مسایل و نکته های حقوقی درباره ی موضوعات گوناگون، ریسک هر گونه اشتباه حقوقی را از خود دور کرده و خود را از آسیب های گوناگون مادی و معنوی در امان نگاه دارید، فقط کافیست با ثبت درخواست تنظیم قرارداد سفارشی، نگارش و تدوین فرم قرارداد مورد نظر خود را به وکلای متخصص تیم ما بسپارید.

دستمزد قرارداد طراحی سایت و اپلیکیشن به انگلیسی

یک نمونه متن قرارداد طراحی سایت و اپلیشین به انگلیسی به خوبی پیش بینی های لازم را در باره ی میزان دستمزد قرارداد پیش رو انجام می دهد. پیش از این نیز در باره ی وجود نکته های کیفی خاص در این گونه از قراردادها، مطالبی را مطرح کردیم. به هنگام انعقاد قرارداد طراحی سایت و اپلیکیشن باید حتما به این نکته هم دقت نمایید. مثلا مواقعی پیش می آید که در هنگام به پایان رسیدن پروژه، کارفرمای شما بنا به دلایل خاصی، اعلام می کند که از نتیجه ی کار رضایتکافی را ندارد ؛ قطعا در چنین شرایطی، وضعیت برای شما بسیار پیچیده خواهد شد. گاهی نیز این اتفاق پیش می آید که کارفرما نه تنها امور فنی مربوط به طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن را ارزایابی می کند، بلکه حتی کار شما را به لحاظ ظاهری نیز مورد قضاوت می برد و خیلی وقت ها نیز در این موضوعات، کارتان زیر سوال می برد و حتی شکایت هایی را هم در این خصوص مطرح می نماید.

در این جا ما قضاوت نمی کنیم که این گونه اظهار نظرات درست است یا نادرست، اما به طور کلی عقیده ی ما بر این است که چنین شرایطی قطعا می تواند شما را برای دریافت دستمزدتان، با چالش های زیادی مواجه نماید. پیشنهاد ما این است که اگر نمی خواهید با این گونه چالش ها مواجه شوید، حتما به هنگان تنظیم قراردادتان، نکته ها و مسایل حقوقی مربوط به این گونه شرایط را نیز پیش بینی کنید و احتیاط های لازم را در این خصوص به جا بیاورید.

قرارداد طراحی سایت یا اپلیکیشن به زبان انگلیسی

قوانین مالکیت در قرارداد طراحی سایت یا اپلیکیشن Copyright Terms

یک نمونه متن قرارداد طراحی سایت و اپلیکیشن موفق، قراردادی است که در آن پیش بینی های لازم ، درخصوص قوانین کپی رایت، در سطح بین المللی انجام شده باشد و قوانین و مسایل مربوط به آن را رعایت کرده باشد. اگر شما تصمیمی در باره ی مالکیت اپلیکیشن یا سایتی که طراحی آن را به عهده گرفته اید، اتخاذ نکنید، و نکته های مرتبط با آن را در قرارداد خود مد نظر قرار ندهید، این احتمال وجود دارد که طرف مقابل شما در این خصوص ادعاهایی داشته باشد و به این گونه، حق شما ، در این خصوص، تضییع شود. پس به شما پیشنهاد می کنیم که اگر قرار است یک نمونه متن قرارداد طراحی سایت و اپلیکیشن را امضا کنید، یا اقدامی برای تهیه و تنظیم آن نمایید، حتما به این موضوع دقت داشته باشید و آن را در متن قرارداد خود لحاظ نمایید تا بعد از امضای قرارداد، با مشکلی مواجه نشوید.

ضمانت ‌نامه کار پس از طراحی سایت یا طراحی اپلیکیشن ( Post-Design Work and Warranties)

یکی دیگر از جمله شرایط مهمی که باید در یک نمونه متن قرارداد طراحی سایت و اپلیکیشن مورد توجه قرار بگیرد، این است که حتما باید به ضمانت نامه ی کار بعد از طراحی سایت و اپلیکیشن ، توجه کنید. کارفرمای پروژه ی طراحی سایت و اپلیکیشن قطعا بعد از پایان پروژه ی خود، احتیاج به پشتیبانی های خاصی دارد. در بسیاری از مواقع دیده می شود که سایت ها و اپلیکیشن هایی که تازه به شروع به کار می کنند، بعد از طراحی ، دچار مشکلات خاصی می شوند که باید به وسیله ی یک پشتیبان ، برطرف شوند؛ فرقی نمی کند که شما کارفرما باشید یا پشتیبان و طراحی کننده ی سایت و اپلیکیشن باشید؛ در هر حالتی باید حتما بند مرتبط با ضمانت نامه ی کار بعد از طراحی سایت یا طراحی اپلیکیشن را مد نظر خود قرار دهید و تصمیم های لازم را در این باره اتخاذ نمایید.

تنظیم قرارداد باید به صورت شفاف انجام شود

یکی دیگر از نکته های مهم در باره ی تنظیم یک نمونه متن قرارداد طراحی سایت و اپلیکیشن که به عنوان یک ترفند حقوقی می تواند مورد توجه قرار بگیرد این است که حتما باید فرآیند کار و نتیجه ی نهایی پروژه را به صورت دقیق و شفاف مشخص نمایید و روند آن را تعیین کنید و به صورت آشکار در قراردادتان ، نکته های مرتبط با آن را قید نمایید. بسیاری از افراد در این خصوص آن ، کاملا بی توجه هستند و در نهایت مشکلات زیادی را تجربه می کنند. همان طور که در بالا ، بارها اشاره شد، بسیاری از کارهای مربوط به طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن، از نظر کیفی نیز مورد سنجش قرار می گیرند.

علاوه بر این، در بسیاری از اوقات هم، کارفرما اولویت های خود را تغییر می دهد و شرایط تازه ای را برای پروژه ی پیش رو تعریف می کند. همه ی این عوامل سبب می شود که تاکید ما برای افزایش دقت برای تنظیم یک نمونه قرارداد طراحی سایت و اپلیکیشن ، بیشتر شود. لازم به توضیح است که دقت به این موضوع برای همه ی انواع قراردادهای طراحی سایت ضروری است، فرقی نمی کند که پروژه ی شما به زبان فارسی باشد و یا به زبان انگلیسی. این نکته را باید به صورت شفاف ، در قرارداد خود ذکر کنید تا در روند کار دچار هیچ گونه مشکلی نشوید. دقت به این موضوع سبب می شود که شما از عواقب ناشی از عدم رعایت این موضوع، در امان بمانید.

رعایت شرایط محرمانگی در نمونه متن قررارداد طراحی سایت و اپلیکیشن Confidentiality Terms

یکی از شرایط مهمی که حتما باید در یک نمونه متن قرارداد طراحی سایت و اپلیکیشن مورد نظر قرار بگیرد و نکته های مربوط به آن به خوبی در قرارداد پیش رو لحاظ شود، این است که حتما باید قواعد مربوط به شرایط محرمانگی پروژه ، در قرارداد مطرح شود و توضیحات مرتبط با آن نیز به صورت کاملا شفاف ذکر شود. برای این که اهمیت این موضوع برای شما بیشتر روشن شود، موضووع را با یک مثال برای شما توضحی می دهیم. فرض کنید که شما می خواهید با هدف سرمایه گذاری در یک پروژه ی طراحی سایت و اپلیکیشنی که نمی خواهید نامی از آن برده شود، قصد همکاری دارید. در این حالت، شما تصمیم دارید که بعد از این که مدتی از فرآیند کار پیش رفت، شرایط کار را به کاربران عمومی خود معرفی نمایید.

در چنین شرایطی، اگر با این مساله مواجه شوید که طرف دیگر قراردادتان، اطلاعات مرتبط با اپلیکیشن شما را افشا نماید، این احتمال وجود دارد که سرمایه گذاری شما با چالش های زیادی مواجه شود و نه تنها سودی را برای شما به همراه نیاورد، بلکه موجب ایجاد ضررهای مالی و معنوی برای شما و کسب و کارتان بشود. با توجه به توضیحات ارائه شده، دانستیم که دقت به بند مرتبط با شرایط محرمانگی در یک نمونه متن قرارداد طراحی سایت و اپلیکیشن می تواند تضمین کننده ی سرمایه گذاری شما در کار پیش رویتان باشد.

title-bg

نظرات

پیام های کاربران را بخوانید

افزودن نظر
avatar

شبنم علوی

سلام ممنون میشم راهنمایی کنید. میشه که بعد از این که طراحی سایت انجام شد کلا حق طراح رو از سایت سلب کنیم ؟

 

پاسخ وکیل باشی: با سلام ممنون از سوال شما .قرارداد شما در این زمینه با طراح سایت کاملا وابسته به توافقات شما است.برای اطمینان خاطر قبل از انعقاد قرارداد میتونید از مشاوره حقوقی وکیل باشی در زمینه قرارداد ها استفاده کنید.

right-arrow left-arrow

FAQ

پرسش های متداول

تماس
گفتگو

پشتیبانی و مشاوره وکیل باشی

ما در کوتاه‌ترین زمان پاسخگوی شما هستیم

صبور باشید ...

افزودن فایل